2016. 05. 30 – 06. 03-ig 4.a-b osztályosainkkal Verőcén az Erdei iskolában búcsúztattuk az alsó tagozatot. Sok középkori érdekességet láttak, s tapasztaltak meg az ifjú lovagok és hajadonok. Bevezettük őket a fegyver-, ékszer-, ruha-, s parfümkészítés rejtelmeibe. A visegrádi Kispalotajátékokon pedig „profi” lovagok segítségével juthattak fel a magas Salamon-toronyba, ahol is felejthetetlen élményt nyújtó hadi […]
http://www.mozgasjavito.hu/wp-content/uploads/2024/03/imageedit_2_5891631716.png00vinzolhttp://www.mozgasjavito.hu/wp-content/uploads/2024/03/imageedit_2_5891631716.pngvinzol2016-06-12 14:06:572018-08-29 11:56:01Mozgásjavító kupa eredményhirdetés
Május 23-án 30 gyógypedagógiai intézmény részvételével szakmai konferencia zajlott intézményünkben. A konferencia célja volt képet nyújtani a fővárosban ellátott sajátos nevelési igényű gyermekek és tanulók ellátásának formáiról, lehetőségeiről, az intézményi innovációkról. Fontosnak tartották a részvevők hangsúlyozni a gyógypedagógiai intézmények közötti együttműködéseket, a társadalmi elvárásokra nyitottá tenni és fókuszba helyezni a jövő feladatait.
Középkori tábor Verőcén
2016. 05. 30 – 06. 03-ig 4.a-b osztályosainkkal Verőcén az Erdei iskolában búcsúztattuk az alsó tagozatot. Sok középkori érdekességet láttak, s tapasztaltak meg az ifjú lovagok és hajadonok. Bevezettük őket a fegyver-, ékszer-, ruha-, s parfümkészítés rejtelmeibe. A visegrádi Kispalotajátékokon pedig „profi” lovagok segítségével juthattak fel a magas Salamon-toronyba, ahol is felejthetetlen élményt nyújtó hadi […]
Mozgásjavító kupa eredményhirdetés
http://mozgasjavito.hu/wp-content/uploads/2016/06/mozgasjavito_kupa_eredmeny.pdf/pdfviewer]
Dimenziók 2016.
Május 23-án 30 gyógypedagógiai intézmény részvételével szakmai konferencia zajlott intézményünkben. A konferencia célja volt képet nyújtani a fővárosban ellátott sajátos nevelési igényű gyermekek és tanulók ellátásának formáiról, lehetőségeiről, az intézményi innovációkról. Fontosnak tartották a részvevők hangsúlyozni a gyógypedagógiai intézmények közötti együttműködéseket, a társadalmi elvárásokra nyitottá tenni és fókuszba helyezni a jövő feladatait.