Az előző évek nagy sikerén felbuzdulva az idei Pénz7-en nem csak a középiskolásaink, hanem 3. osztálytól felmenően az általános iskola minden évfolyama részt vett. A kicsik játékos formában ismerkedtek a megtakarítások fontosságával, a nagyobbak már komoly befektetési döntéseket hoztak.
Lebilincselő délelőttje volt a 3.a.b. osztályos gyerekeknek, akik 02. 27-én a Pesti Magyar Színházba látogattak. Berg Judit: Rumini Ferrit-szigeten c. mesejátékát izgulhatták, nevethették végig, sokan először, egy igazi nagyszínpadú színházban. Köszönet Zsótér Pál Alapítványunk anyagi támogatásáért, a feledhetetlen élményért!
Intézményünk – másik három iskolával együtt – részese a Közép-Pesti Tankerületi Központ VEKOP-7.3.3-17-00009 számú, Digitális Környezet a Köznevelésben (Digitális módszertani fejlesztés a Közép-Pesti Tankerületi Központ intézményeiben) című, 2018 és 2021 között zajló projektjének. A projekt célja olyan pilot programok megvalósítása, amelyek növelik a pedagógusok digitális felkészültségét, módszertani kultúráját, erősítik a mindennapi pedagógiai munka során az IKT […]
Pénz7 – 2019
Az előző évek nagy sikerén felbuzdulva az idei Pénz7-en nem csak a középiskolásaink, hanem 3. osztálytól felmenően az általános iskola minden évfolyama részt vett. A kicsik játékos formában ismerkedtek a megtakarítások fontosságával, a nagyobbak már komoly befektetési döntéseket hoztak.
Ruminit néztünk
Lebilincselő délelőttje volt a 3.a.b. osztályos gyerekeknek, akik 02. 27-én a Pesti Magyar Színházba látogattak. Berg Judit: Rumini Ferrit-szigeten c. mesejátékát izgulhatták, nevethették végig, sokan először, egy igazi nagyszínpadú színházban. Köszönet Zsótér Pál Alapítványunk anyagi támogatásáért, a feledhetetlen élményért!
Robotika eszközök átadása
Intézményünk – másik három iskolával együtt – részese a Közép-Pesti Tankerületi Központ VEKOP-7.3.3-17-00009 számú, Digitális Környezet a Köznevelésben (Digitális módszertani fejlesztés a Közép-Pesti Tankerületi Központ intézményeiben) című, 2018 és 2021 között zajló projektjének. A projekt célja olyan pilot programok megvalósítása, amelyek növelik a pedagógusok digitális felkészültségét, módszertani kultúráját, erősítik a mindennapi pedagógiai munka során az IKT […]