2019. június 24 – 28 között a Mozgásjavító gimnáziumának 6 diâkja ellátogatott iskolánk regensburgi partnerintézményébe, a Pater-Rupert-Mayer-Centrumba. A német 9. – esekkel hajóztunk a Duna egyik legszebb részén a weltenburgi bencés kolostorhoz, majd részt vettünk a német és fizika óráikon. Hallgattunk bajor nyáréji szerenádot, megkóstoltuk a tipikus ételeiket, sétáltunk a több, mint 2000 éves óváros […]
Az idei tanév méltó lezárásaként a mozgásnevelői munkaközösség tagjai a munkaköri tevékenységükhöz illő csapatépítő programon vettek részt. Ezt az innovatív eseményt hagyományként szeretnénk továbbvinni a következő években. Köszönjük mind a 21 kollégának az aktív, lelkes, sportos részvételt! A proaktivitás jegyében már most gondolkodunk a következő programon. Mindenkinek kellemes nyarat kívánunk!
A Microsoft a Mozgásjavítóval együttműködésben programozói pályázatot hirdetett olyan számítógépes játékok létrehozására, amelyek a kisiskolások igényeihez igazodnak, és akár kapcsolókkal is vezérelhetők. Az alkotók találkoztak is a „megrendelőkkel” – erről készült a kisfilm.
Regensburgi kirándulás
2019. június 24 – 28 között a Mozgásjavító gimnáziumának 6 diâkja ellátogatott iskolánk regensburgi partnerintézményébe, a Pater-Rupert-Mayer-Centrumba. A német 9. – esekkel hajóztunk a Duna egyik legszebb részén a weltenburgi bencés kolostorhoz, majd részt vettünk a német és fizika óráikon. Hallgattunk bajor nyáréji szerenádot, megkóstoltuk a tipikus ételeiket, sétáltunk a több, mint 2000 éves óváros […]
Csapatépítés a mozgásnevelőknél
Az idei tanév méltó lezárásaként a mozgásnevelői munkaközösség tagjai a munkaköri tevékenységükhöz illő csapatépítő programon vettek részt. Ezt az innovatív eseményt hagyományként szeretnénk továbbvinni a következő években. Köszönjük mind a 21 kollégának az aktív, lelkes, sportos részvételt! A proaktivitás jegyében már most gondolkodunk a következő programon. Mindenkinek kellemes nyarat kívánunk!
Digitális elsősök a Mozgásjavítóban
A Microsoft a Mozgásjavítóval együttműködésben programozói pályázatot hirdetett olyan számítógépes játékok létrehozására, amelyek a kisiskolások igényeihez igazodnak, és akár kapcsolókkal is vezérelhetők. Az alkotók találkoztak is a „megrendelőkkel” – erről készült a kisfilm.